czwartek, 3 czerwca 2010

“5 rzeczy bez których nie mogę żyć.”

Dziś znowu ‘zabawa’ ;>

1. Telefon, czyli nieodłączny element mojego ‘wyposażenia’ . Nie jestem od niego uzależniona, czy też nie korzystam z niego w nadmiernych ilościach, aczkolwiek, gdy nie mam go przy sobie czuję się jak bez rąk.
2. Miętówki, czy gumy do żucia. To chyba normalne, że nie w każdym miejscu i o każdej porze mam okazję umyć ząbki, a guma, czy miętówka daje natychmiastową świeżość ;P
3. Lakiery do paznokci. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, wyglądają wtedy tak ‘zgrabnie’ i się zaokrąglają (przynajmniej moje xD).
4. MP3. To właściwie powinno znaleźć się na 1 miejscu. Muzyka do dla mnie coś ważnego, coś szczególnego. Bardzo mi pomaga, uwielbiam słuchać piosenek zarówno rocku, popu jak i muzyki klasycznej, w zależności od nastroju.
5. Perfumy. Co tu dużo mówić, po prostu lubię ładnie pachnieć. Nie mam jednych ulubionych i często je zmieniam. W chwili obecnej używam Miraculum, dvb (takie małe w ciemno fioletowej buteleczce), C-thru jasnoróżowe i jakąś mgiełkę z Avonu.

I dodatkowo zdjęcia z M&M ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz