niedziela, 11 kwietnia 2010

wÓdka

Nie lubię wódki i dlatego jestem dziwna. Dziękuję :) Czyto dziwne, że ten rodzaj alkoholu mi nie smakuje? Swoją drogą kiedyś, za młodu picie wódki było dobrym sposobem na szybkie tratatanie się ;P tanio, szybko kopie. Ale widocznie dorosłam i moje 'pańskie podniebienie' nie toleruje tego rodzaju trunku.

Haha. No nieźle jak na początek. Alkohol. Można by powiedzieć, że mam jakieś pociągi do alkoholu. Sama się tego czasem boję, ale nie. Przynajmniej na razie ;P

O czym... hmm. Blog nie wiem o czym. Za pewne o MNIE. Egoistycznie tak trochę nie? No cóż... Lwy lubią być w centrum uwagi i nie raz się o tym przekonałam, bo inaczej nie potrafię sobie wytłumaczyć mojej samolubności. Może jestem troszkę rozpuszczona. ;P

Kocham muzykę, make-up, modę również, chociaż bardziej oglądać niż stosować, poza tym jestem uprzejma, kulturalna, miła, pomocna, a do tego skromna :D

Anna pozdrawia. Ariwaderczi Roma. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz