wtorek, 13 kwietnia 2010

znowu Jaaa.


Tak. Już umiem dodawać zdjęcia, bo moja ułomność nie zna granic i szukając i przeszukując nie znalazłam tego 'przycisku' na górze. Haha, ale spokojnie już mam. :P

Hmm. Dziś, trochę z nudów, a trochę dlatego, że właśnie malowałam paznokcie, zrobiłam zdjęcia moich lakierów i w sumie, to nie wiem czemu to ma służyć, ale niech już będzie. Właściwie to ja ich nawet dziś nie zamieszczę, bo nie zrzuciłam ich na komputer i bla bla bla. Bez sensu gadam.
O. wiem. :P Bardzo lubię oglądać filmiki na YouTube z makijażami i wszystkim tym podobnym ;P
Moją faworytką w tym temacie jest fafinettex3. Jest po prostu świetna :)




O. Oglądałam jakiś blog, bodajże na Pingerze i tak ciągle wspominam piękne zdjęcia jakie tam zamieszczała z Galerii Rozmaitości. Piękne.


To na dziś. :)

Anna pozdrawia. Swoją drogą to ja nie lubię imienia Anna. ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz