niedziela, 9 maja 2010

;>>>

Zakochalam się :) W piosence ;P Need You Now - Lady Antebellum. Po prostu wspaniala.
Mialam cos napisać i zapomnialam o czym ;P Achhh. Moja skleroza.
Oglaszam wszem i w obec że jestem pelnoprawną bezrobotną. Zglosilam się do biura pracy ;P I jestem bezrobotna tak. Czekam w tej chwili na propozycje. Może jakis staż. Mam nadzieję, że mnie przyjmą, bo też nie chce mi się siedzieć na dupie przez 3 miesiące ;P

Moje mażenia mi się przypomnialy dzięki w/w piosence. Zaaawsze, ale to zawsze chcialam mieć fortepian, dlatego jak będę już miala wlasne mieszkanie to obiecalam sobie, że kupię sobie fortepian. ;) Na razie musi mi wystarczyć organy ;>

A we wtorek matura znowu, ustna z polskiego, ale mam fajny temat, także myslę, że nie będzie najgorzej chociaż jeszcze praktycznie nic nie umiem. A mój temat to Dramat pokolenia kolumbów ;> Mily bardzo ;P


A teraz mala fotoszopka. ;>




;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz