poniedziałek, 17 maja 2010

KENZA

Odnalazłam w sobie uzależnienie. Blog Kenzy (www.kenzas.se). Po prostu jestem w kropce. Zaglądam tam prawie co chwilę i patrzę, czy dodała nowe posty. Ona jest po prostu cudowna i piękna za razem. Ochh, a jej chłopak. Też niezłe „ciacho”. Ale w sumie to takie uzależnienie może mi tylko wyjść na dobre i żebym ja więcej zmartwień nie miała . :D

Poza tym ostatnio mam troszkę więcej czasu i poświęcam to na przeglądanie blogów. Znalazłam parę ciekawych o scrappingu. Oczywiście dodane w obserwowanych. Uwielbiam to. To jest coś jak sztuka i magia za razem. I bardzo wciąga. Mnie też. Ostatnio nawet udało mi się zrobić album i kartki urodzinowe dla koleżanki. Nie były oczywiście tak profesjonalne, ale piękne na swój sposób haha. Ważne, że daję się coś od siebie, nie gotowe prosto ze sklepu, ale, że włożyłam w to siebie i swoje ser ducho.! : )

Na chwilę obecną to tyle. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz