wtorek, 11 maja 2010

ósmy kolor tęczy ...

... skąd ja to znam i dlaczego mi to ciągle chodzi po glowie? To z jakiego filmu, czy jak, bo już nie mam bladego pojęcia.

Czasu jak zawykle nie mam praktycznie nic, ale dzis dostalam dobrą wiadomosć, a mianowicie na 99% mam już zalatwioną pracę na wakacje ;) tzn to wlasciwie staż, ale moim zdaniem lepiej pracować i zarobić te 700 zl niż siedzieć w domu przez 4 miesiące i nic nie robić... nawet bym tak nie mogla szczerze powiedziawszy.

Obejrzalam dzis "Most do Terabithii" (wiem, nowosć haha) i muszę powiedzieć, że na prawdę mi się podobalo. Zawsze w dzieciństwie marzylam żeby spotkać taką osobę, z którą wszędzie, wszystko i na koniec swiata i nawet mialam taką przyjaciólkę, ale niestety dla mnie (bo ona ma się znacznie lepiej teraz) rodzice jej wygrali zieloną kartę do Ameryki i wyjechali, pamiętam, że strasznie to przeżylam, bo stracilam jedyną przyjaciólkę. Achh. ;>

Poza tym, nawet teraz nie mam ochoty wspominać o moich kumpelach, bo chcialam cos napisać, ale jak myslę o tym to mnie boli.
I jeszcze raz powtażam, że nie mogę doczekać się studiów kiedy wyjadę i poznam nowych, mam nadzieję, lepszych ludzi.

A jeszcze jedno, dzis mialam ustną maturę z języka polskiego. Praca wykuta, pisana samodzielnie, wertowana tysiące razy, przygotowalam się na wszystkie okolicznosci i pytania jakie najczęsciej zadają egzaminatorzy czyli np. dlaczego taki temat (na to pytanie mialam wymyslone takie wypracowanie boskie, że sobie nie wyobrażacie), dlaczego takie utwory czy cos w tym stylu, bo tak wogóle to mialam temat Dramat 'pokolenia Kolumbów" wyrażony w literaturze. Omów jego istotę i wymiar na podst. wybranych utworów. Wchodzę szczęsliwa, tak żeby pokonać strach i optymistycznie nastawić komisję, dzień dobry, witamy, to ja zaczynam. Pięknie od początku do końca wyrecytowalam pracę, cytaty (tacyty) byly, a tu pani z komisji pyta się mnie dlaczego tak obszerne cytaty, a ja że one oddają sedno problemu jaki poruszam, a ona a konkretnie, to ja swoje, a ona, wymień srodki wyrazowe (?!!!) jakimi możesz opisać i omówić dramat tego pokolenia, wybierz jeden wiersz omów go i zinterpretuj, przytocz metafory w nim wystepujące. Myslalam, że zajebie sie tam.


I moral z tego taki, że na 20 pkt dostalam 12. No cholera mnie bierze. Ja przynajmniej liczylam na 17-18pkt. Aż się dziwię jak mogą tak ludzi nie doceniać.


Ha. iks de. ;P

Smacznego ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz